piątek, 23 marca 2012

WrocNet - Team Foundation Server to nie SVN - Materiały

Przedwczoraj (środa 21.03) debiutowałem w roli "wykładowcy" na spotkaniu Wrocławskiej grupy .NET. Zaprezentowałem tam rozwinięcie moich wpisów związanych z połączeniem SCRUM z Team Foundation Server. 
Mnie jako prezentującemu na pewno podobało się zaangażowanie słuchaczy, za co serdecznie dziękuję. Nie wiem jak było w drugą stronę, jeżeli ktoś był i chce się podzielić swoimi wrażeniami (nawet najbardziej negatywnymi) to bardzo proszę o komentarze.
Obiecałem, że przedstawię materiały, z których dociekliwi mogliby się dowiedzieć więcej o przedstawianym przeze mnie temacie.
Jako pierwsze zareklamuje swoje wcześniejsze wpisy:
A teraz linki z których korzystałem:
Polecam również dwie świetne książki (dotyczą one co prawda TFS 2010, ale większość porad i opisów ma również zastosowanie w przypadku nowej wersji):
Miłej lektury!
   

1 komentarz: